Kızım 1,5 yaşında yerinde durmaz hareketli maşallah arabadan indik ve koşturmaya başladı arkada bir araba park etmeye çalışıyordu öyle geniş Manevra yaptı ki ve duruyordu yolun ortasında kızımı asla bir saniye gözümün önünden ayırmam hiç kimseye de bırakmam. Hem arabama çarptı hemde kızıma çarpacaktı aklım çıktı bakın ben bir saniye yanından ayrılmam çocuğumun o kadar anlık ki ya hala kendime gelemedim adamı paralardım kızım var diye tepki göstermedim. Ya herkes her yerin sahibesi sadece kendileri yaşıyormuş gibi davranılması sinirime dokunuyor içimi dökmek istedim..