kuzeyanne_ Kızlar bebegim sarılık nedeniyle yenidogan yoğun bakımına alındı.Sut sahip yoğun bakıma yolluyorum ama maesef hep yara oldu kan akıyor.sute karıştığı için süt yollayamadim bu akşam.Ne yapsam düzelir?Kantaron yağını kullanıp memnun kalan var mı??
[silindi] kuzeyanne_ ben ilk dogumda ilk günden krem kullanmayınca hemen yara oldu emdikce de yaralar arttı ve kanamaya başladı. Kantoron yağı çok çabuk iyileştirdi ama sagmadan önce iyice yıkayın çünkü çok yoğun kokusu var ve süte geçerse bebek içmek istemeyebilir.