Ftmaaa1 Arkadaşlar şu an adetim 10 gün gecikti 3-4 gün önce test yaptım negatif çıktı sonradan pozitif çıkan var mı aranızda ? Sabah sağlık ocağına kan vermeye gideceğim fakat böyle durum yaşayan var mı ?
dilberhala1 Ftmaaa1 Benim geç döllenmeydi adete 3 gün kala yumurtlayıp hamile kalmışım 😂 adet gecikmesinin 20. Gününe kadar idrarda asla çıkmadı 26. Günümde öyle silikti ki çizgi 28. Günümde dedim bari kan verem 82 değerle hamile olduğumu öğrendim 😂
Birbebetoannesi Ftmaaa1 adetin 10 gün gecikmesi aslında yapılan test için doğruluk payı yüksek oluyor. Ama şöyle de bir durum var. Geç döllenme olayı diye . En iyi kan tahlili sonuç verir. Hayırlısı olsun hakkınızda.
annediyebiri Ftmaaa1 benim 12 gün gecikti her gün test yaptım çıkmadı 12. Gün silik çizgi çıktı geç döllenme dedi doktor
zekkk Ftmaaa1 benim de adetim 10 gün gecikti kaç kere test yaptım negatif çıktı 11. Gün adet oldum şükür ki çok stres yapmıstım ondan gecikmişti ama siz gidin isterseniz
busracimnaber dilberhala1 aynı şekil bende oldum adete 4 gün kala yumurtlama oldu 27 gün sonra 72 beta ile ogrendim
Ftmaaa1 Birbebetoannesi test yapalı 3-4 gün oluyor şu an tam 10 gün gecikti yarın kanda ne çıkacak bakalım ama çok merak ediyorum
Birbebetoannesi Ftmaaa1 Malum mevsim değişikliği, stres gibi faktörlerde etkiliyor. Hakkınızda tekrardan hayırlısı
annediyebiri Ftmaaa1 ben silik çizgi çıkınca kan vermiştim o yüzden çıkar mı bilmiyorum karından da göremedi doktor ama gebeydim
Ftmaaa1 Birbebetoannesi olabilir evet testten sonra düşünmemeye başlamıştım ama olmayınca da ister istemez aklıma geliyor bakalım ne olucak
dilberhala1 busracimnaber Benim tamimiyle sürpriz oldu bize asla düşünmüyorduk ama iyi ki olmuşş kızçemmmm 🌸🫠