uykucukedi ikisini de kullandık biz. Yürüteçi en düşük de kullandık hep ayakları tam basıyordı, zaten içinde çok durmak istemiyordı. 9 ay dan sonra onu kaldırdım ve yürüme arkadaşı aldım. Onunla yürüdü derken koltuktan tuta tuta duvardan tuta tuta evi geziyordu ve yürüdü gitti o vesile ile 9 ay dan sonra 🫠 oğlum da aynı şekilde erken yürüdü. Yürüteçe koymak istemiyordım erkek çocuğu diye , nitekim o da bir iki kere koydum yine de çığlığı bastı istemedi. Yürüme arkadaşı ile öğrendi. Yürüteç vardı ama hep yürüme arkadaşı kullandılar binmek istemediler