Bebeğim gazlı ve reflüsü olan bir bebek olduğu için doktor bu mamayı önerdi 2kutu bitirdik gayet rahattık. 3. Kutuya geçtik aşırı bir şekilde gaz yapıyor daha biter bitmez krize giriyor yavrum ve saatler sürüyor 😢 ve ne kadar çıkarsana rahatlayamıyor😟 mamada önce çok keyifli mamayı yer yemez krizlere giriyor birtek bende mi oldu sizde de olan varmı yoksa mamayı değiştirip sma ya geçicem 😟 anne sütü veremediğim için mama vermek zorundayım?