gulsen946_ benim bi komşumun 5 yaşında çocuğu var ama normal doğumdan sonra göbeğinin hala durduğunu söylüyor. Şimdi olayın burasından bakacak olursak bazen normal veya sezeryan farketmiyor sizin spor yapmanız lazım. Zayıflamanız da çare değil. Bende 9 ay önce sezeryan oldum ama spor yaptığım için göbeğim neredeyse yok, olanda fazla kalan kilolardan kaynaklı. Leslie yaptım 40dk her gün. Onun haricinde karın bölgesi için olan egzersizler de yapabilirsiniz🌺