glsm60ek Merhabalar hanımlar 15 gün önce ikizlerimi 34 +4 te doğum yaptım biri 2045 diğeri 1765 grm doğdular ve kuveze alındılar böyle olan varmı acaba nekadar kaldılar bebekleriniz kuvezde??
Heymissbon glsm60ek bende 31. Haftada dogum yaptim.. biri 1600 gr diğeri 1900 gram dogdu.. 2 hafta kaldilar kuvozde
zeynep865 tutti07 aslında kilosu çok iyiymiş benim oğlum 35+6da doğdu 2645 gram ama hiç kalmadı. Ama benim öncesinde 5 gün hastanede yatma sürecim oldu bu sürede ciğer geliştirici iğne falan oldum sanırım o yüzden bi sorun yaşamadık. Sizinki kilosu vs iyiyken neden kaldı bu kadar
Bett1 tutti07 34+0 da 2600 doğan oğlum hiç kuveze girmedi. 36+0 da 3080 doğan 2. Oğlum 2 gün kuvezde kaldı. Kiloyla haftayla pek ilgisi olmuyor kuvez olaylarının
guvennn 36+5 de doğum haltım 2600 kiloyla solunum sıkıntısı ve enfeksiyonu oldugu için alındı küveze 12 gün kaldı şimdi 7 aylık 🙏🏻
merve_kaya18 glsm60ek 10 gün kaldı kan alıp bakıyolar herşey yolundaysa çıkarıyorlar çok zor süreç ama geçecek emin olun sağlıkla kalın
karadenizl glsm60ek 32+3 de doğdu 21 gün küvezde kaldı 9günde normal odada eve geldiğinde 1aylıktı hepsi geldi geçti elhamdülillah şuan 9yaşında 🥰
glsm60ek Heymissbon mematiii bizde fazla göremiyoruz haftada 2 gün oda 5 dk diğer günler eksiklerini goturuyoruz ama gostermiyolar