tutti07 Merhaba minnoşlar ben bu ayın 9 unda hasta olmuştum. Sonra 24 unde tekrardan hasta olmusum anlamadım 1 ayda 2 kere adet gördüm 14 gün ara ile bilgilendirir misiniz canolar😒
Synmannesi tutti07 bende 2 aydır iki kere adet oluyorum canım suan ikinci adetim kanım da ilk günler çoktu leke tarzında ise yerleşme kanaması canım eğer çok sa iki kere adet oluyor sebebi ne bilmiyorum bende aynı şeyi yaşıyorum stres den bence benim senin ?
tutti07 gulsen946_ ay canım Allahımın zoruna gitmesin ama Allah olmayana versin 2 tane bebeğim var Allah korusun
gulsen946_ tutti07 Amin amin Rabbım isteyene versin insallh 😊anladığım kadarıyla iki tane size yeter aslında ben dd iki tane düşünüyorum Rabbım verirse bir tane oğlum var çok şükür iki ideal diye düşünüyorum