miniminia Merhaba, 2 gün önce 6. Ay aşılarını oldu bebeğim. Sağ sol bacak birde ağzına damla şeklinde. Bir bacağı şişti, kızardı ve sertleşti. Kendisi de aşı akşamından beridir sık ağlar oldu. Benzer durum yaşayan var mı? Doktora gitmeli miyim?
citlembik2905 Hemşire bize de sisebilir demişti, eğer şişerse soğuk uygulama yapabilirsin demişti. Geçmiş olsun minige dilerseniz hemsiresini arayıp sorun nirnal bir durummuş anladığım kadarıyla
miniminia citlembik2905 hiç öyle bir şey söylemediler, ağrı ya da ateş olursa az bir şey calpol ver dediler o kadar. Teşekkür ederim 🙏🏻🙏🏻
citlembik2905 Rica ederim. Bize hemşiresi söylemişti her aşıda söylerler hatta. Huzursuzluğu da belki aşı yeri şiştigi içindir ağrı yapioyr olabilir
minikbalinannesii Merhaba gecmıs olsun benım bbegım de dun ası oldu 6. Ay asısını yaptırdık sag bacagınkızarmıs ve baya sısmıs . Acaba ne yapmalıyız hıc bır fıkrım yok sımdı farkettın bu saatte ne yapılır bılmem sızın nasıl gectı
Asyasemin2013 minikbalinannesii hemşirenizin numarası varsa bi sorun bence olmazsa doktora da gösterebilirsiniz
buse4175 prensesannesi1_ benimde kızım oldu 4 gün önce aynı bu şekilde soğuk uygulama yapın rahatlatıyor bebeği
prensesannesi1_ buse4175 huysuzluk agrı yaptımı sızdede bugun 48 saat doldu agrısı var galıba huysuz bacagı zaten ası olan yer sıs ve kırmızı hafıf sankı morartıda var