Avsin wafflee_42 benim bildiğim kum falan idrarla gelir ama bilemedim inşallah bir şeyi yoktur kuzucuğunuzun
wafflee_42 Avsin Kakası kum tanecikliydi. Aslında kum dökme değil de yine birşeyler mi yan etki yaptı anlamadım 😕
Ebru27 Muz yedirdin mi . Ek gıdaya başladık öyle geldi şimdi tekrar verecem muz bi daha olursa muzdan şüphelenecem :)
Avsin wafflee_42 ben rastlamadım hiç. İlk defa sizden duyuyorum. Ek gıda alıyorsa yedikleri çok değiştiriyor kakayı, belki öyle bir şeydir
Ebru27 wafflee_42 farklı birşeyler de dokunmuş olabilir sizden de daha doğrusu ek Gıdaya geçince sindiremediği için olabiliyormuş diye duydum eski postlarda var böyle bi kaç yazı
EgeEymen wafflee_42 merhaba. Eğer süt ürünlerini fazla tükettiyseniz sizden kaynaklı besin alerjisi olabilir benim de başıma geldiği için biliyorum doktora gidin anlatın muhtemelen size diyet önerecek
Alya88 wafflee_42 Postu açalı çok olmuş ama benim bebeğim de aynısı oldu sebebi neydi sizinkin de umarım korkulacak bir şey değildir
wafflee_42 Alya88 Valla canım gorumcemin oğlu hemşire ona anlatayım dedim herhalde anadi ne demek istediğimi 😄 sonra s. ocağındaki hemşireye de sormak aklıma gelmedi. Oylelikle geçti 🤷♀️
rbndmrcn Alya88 bizim bir haftadir devam ediyor her kakasinda yok bazılarında var bi de gece uyumuyor ona yormaya başladım sizinkinde uykusuzluk var miydi kum olunca
Alya88 rbndmrcn bizimkisi hep uykusuz 😁 yani çok fazla uyuduğunu söyleyemem sadece o sıralar muz cok tüketmiştim acaba onunla ilgisi olabilir diye düşünmüştüm