14 aylık olmamıza 1 hafta kaldı . Hala 2 uyku yapıyor ve genelde 2.5 saat falan uyuyor .22.00 da uyuttum zor da olsa uyumak istemiyor .sonra 22.30 da uyandı 23.00 e kadar yanında durdum uyusun iyice dalsin diye sonra bı uyandı ve hala uyumuyor neden uyumuyor anlamıyorum oyun oynamak istiyor .yarın sabah kalkıp işe gidecegum neden böyle yapıyor bu bebeğim anlamıyorum. Zaten geç uyuyor bir de bu saate kadar uyanık kalması gerçekten canımı sıkıyor artık .sizin bebisleriniz nasıl uyuyor ya nerde hata yapıyorum ben . Geçen hafta bı azi disimizi patlattik şuan dişle ilgili bı skkintimiz yok gibi ama nedeeeen uyumuyor anlamıyorum ya ağlamak istiyorum artık . Kendime yarım saat bile zor ayirabiliyorum . Ne yapmalıyım lütfen akıl verin……..