Leylamoznur miniklerinannesii00 var var kimine zor kime kolay ama 8 ay atağı hepsinden beter çıktı 10 aya kadar oda devam ediyormuş
Leylamoznur miniklerinannesii00 valla bence atak değil bunlar neden diye sor analarımız zamanınfa nedrn yokmuş yeni bebekler çok akıllı doğuyor gözleri acık bilinçleri açık
yesim61s miniklerinannesii00 sinir olmuştum resmen biberon mamasını ictiginin yarısı kadar içerdi 4. Ay atağında biberon ve meme reddi olabiliyor
miniklerinannesii00 yesim61s ay inşallah olmaz yoksa aç kalırlar. Bir tane bişey olsa ya uyku gerilemesi ya da meme reddi falan hepsi olmasa yoksa üç taneyle nasıl uğraşacağım
bbbtt Uykuda hiçbir gerileme yaşamadık, her bebeğin tepkisi süreci farklı oluyor klasik olarak. Yaşamadan göremeyeceğiniz bir şey ama umarım sorunsuz geçen bir ay olur sizin için 🙏🏻
sibelkilic miniklerinannesii00 bız valla zor gecırdık suan 6 aylık o 4 neydı be dıyordum kendıme mahvetti benı kucakta ağlama uyumama huzursuzluk sabaha kdr ne gunduz ne gece uykusuzluktan hasta oldugumı bılıyorum gidip kaynanamda kaldım uyudum cocuga baktılar 1 gun kendıme geldım sonra devam 😃alıstım ama zor gecırdık
kubra5461 Ay atağı yok diyen doktorlara pek inanmıyorum açıkçası yani öyle birsey yoksa bizim yaşadığımız ne dün anlamasından birsey oldu diye sanıp doktora getirdik gündüzleri hiç benden ayrılmıyor zor uyuyor yani şu sıra yaşantım yok gibi 3.5 aylıkken başladı birde