Kızlar bebeğimin kilosu iyiydi baş çapı da biraz büyüktü ve 38. Haftamda dahil nst de hiç sancım çıkmıyordu doktorum da normal olabilir ama omuz takılması vs yaşayabiliriz dedi bende riske atmak istemedim sezaryen oldum çok rahat geçti şükür sonrasında aynı gün ayaklandım her işimi yaptım evde bile kimse kalmadı yanımda ama içimde bi acaba normali denese miydim pişmanlığı var gibi 😕 var mı benim gibi olan? Dertleşmek istedim