esma11 Arkadaşlar bebeğim 9,5 aylık ayakta duramıyor henüz emeklemiyor da sürünüyor dönüyor. Ayakta dursun diye tutuyoruz parmak ucuna basarak duruyor tam basamıyor. Bu durumla karşılaşan var mı? Yani doktora götürsem mi ne yapsam bilemedim.
Denizcancat-2020 esma11 yurutec kullandım ondan mı bilmem ama iki buçuk yaşına kadar öyle yürüdü sonra düzeldi.Bende endisenirdim şükür bir sorun yok şuan.Endiselenmeyin ama tabi uygun bir zamanda doktorunada sorarsınız hem içiniz de rahatlar
dayes esma11 yürüteci soracaktım ben de ama kullanmıyormuşsunuz o sebep olabiliyormuş. Benim kızım da yürüteç kullanmadı birkaç defa bindi ama pek sevmediği için kullanmadık ben de tercih etmek istemediğim için bindirmedim. Kızım da parmak ucuna basıyordu işte biz elinden tutup yürütmeye çalışırken de parmak ucuna basıyordu. Sonra zamanla önce bir ayağını tam basmaya başladı sonra ikisini birden.
motherisbackk esma11 11 aylık olacak parmak ucuna basıyor benim kızımda. Çevremdeki herkesin öyle basmış bebekleri ilk öyle diyolar bilmiyorum😬
esma11 KaynanaYiyen yok hiç kullanmadık, erkek bebeklerde sıkıntı oluyor zaten kullanmayı da düşünmüyorum
esma11 Denizcancat-2020 siz doktora götürdünüz mü? ne diyorlar? birkaç video izledim psikolojim bozuldu bir sürü hastalık sayıyorlar
Denizcancat-2020 Denizcancat-2020 götürdüm her çocuğun gelişimi farklı dedi.Tabi muayene etti bir sorun göremedi.hic emeklemedi 12 aylıkken biraz emekledi sonra ayakta durmaya başladı.15 aylıkken yürüdü.iki bucuk yaşına kadar da parmak ucuna basarak yürüdü sonrada düzeldi.Ama muhakkak iyi bir doktor görsün ertelemeyin sakın hem içiniz rahatlar.Videolar sadece endişelendiriyor
esma11 dayes ne zaman tam basmaya basladı? benim oğlum bide çok heyecanlanıyor ayağa kaldırdığımda ayak ucuna bastığında
dayes esma11 emekledikten sonra diyebilirim. 10 buçuk aylıkken emekledi sonrasında koltuk altından tutup yürüme egzersizi yaptık, bir süre sonra basmaya başladı. Koltuğa tutunup ayağa kalktıkça sıraladıkça bastı
esma11 motherisbackk siz doktora götürdünüz mü peki? Yani ben rahattım aslında ama akranlarının çoğu tam bastığı için tedirgin oldum
esma11 Denizcancat-2020 bende zamanla basar diye düşünüyorum ama yinede doktora götüreceğim. teşekkür ederim :)