brnrkn otizm doğuştan gelen bir hastalık evet. Ne aşılar, ne TV, ne de doğduktan sonraki aile tutumları otizm yapmıyor. Tamamen genetik yatkınlıkla alakalı. Ama ben şöyle düşünüyorum erken aylarda bebekler belirti vermeye bilir ya da biz otizm belirtilerini anlamaya biliriz. En belirgin belirtileri 2 yaşında verdiklerini duymuştum. Eğer Allah korusun bebekte otizm varsa TV bunun derecesini yüksektebilir. O yüzden garanti olsun diye iki yaşına kadar ekrandan uzak tutmak mantıklı. Tamamen benim düşüncem bu 😇 ama bir bebeği en iyi annesi bilir en iyi annesi yetiştirir. Her bebek gerçekten çok farklı. TV bir bebeğin çok dikkatini çekerken başka bir bebek 5-6 saniye sadece dalgın bakiyo sonra geri çekiliyor. Eğer çok dalgın dalgın izliyosa da bence ekran veriomemeli