1prenses1anne_ benim tek çocuğum var, üç ya da dört kez kan uyuşmazlığı iğnesi oldum özel sebepler dolayısıyla. İkinci düşünürsen daha planlı olacak şekilde iki iğne yapacağız demişti doktorum 😊 annemle babam arasında da var kan uyuşmazlığı ve bana hamileyken (ben ikinci çocuğum) iğne yapmışlar ama doğum sonrası iğnesi, kan grubum negatif olduğu için yapılmamış 💐