Tb12 alerji doktorumuzun önerisiyle başlamıştık kaşıntı döküntü hırıltı için genelde kullanılıyor evet yan etkilerinde uyku var ama uykuya geçiş için bence ilaç nolursa olsun kullanmayın kızım 4 ayından beri ağlayan bı bebekti 3 yaşında hala uykularımız düzensiz ayakta sallanıyor ama nolursa olsun uykuya geçişi için yada uyusun die vicdanen ilaç kullanmadım kullanmaktan yana olmadım sonuçta ilaç böbreklerine zarar vereblr bence sadece uyku skntiysa bunu bebeğinize yapmayın daha çok küçük 🙏