birgunes21 Bugün 3 bez değiştim ama dolu dolu idrar yapmamıştı iki üç gündur boyle sanki dikkatimi cekiyor 😭 önceden çiş sizardi bile çok dolu yapıyordu
balkopuk birgunes21 ek gıda veriyor musunuz yanında artık su da vermelısınız ondan olabılır yada sız su ıcmıyorsunuz emzırıyorsanız su ıcmedıgınız zaman suttekı su mıktarı da azalır
aileceksaskiniz birgunes21 bu aylarda idrar sıklığı azalıyor fizyolojik olarak ama tanı siz annesi olarak yolunda gitmediğini düşünüyorsanız hislerinizde haklı olabilirsiniz sulugunu değiştirin dikkat çekici şekilde bir ürünle oyunlar eşliğinde suya teşvik edin
sumshnn birgunes21 günde en az 5-6 defa çiş yapması lazım diyor doktorlar doyduğundan emin olmak için. Daha az ise artık verdiğiniz mama miktarı yeterli gelmiyor olabilir. Biraz miktar artırıp deneyebilirsiniz
birgunes21 balkopuk ek gıda sabah akşam veriyorum onun dışında su içmek istemiyor Bir de ben formül mama veriyorum
birgunes21 Zeyzeymom biraz mamayi suya koyup versem sıkıntı olamz yani aklıma geldi bu ama belki iyi bir şey olmaz diye vazgevtim
balkopuk birgunes21 bence doktora danışın bu konuda mamaya su fazla katarsanız ıcersındekj proteınlerı az almış olur su ıcırmeyı deneyın kaşıkla verın alıstırma bardakları var onlardan kullanın ılla ki ıcer zor olur ama sabırla yapmanız lazım
Zeyzeymom birgunes21 Benim doktorum bunu önermişti mesela 90 cc mama yapıyorsanız 3 kaşık koymak yerine 2 kaşık koyabilirsiniz hiçbir zararı yok
Zeyzeymom Birde benim kızım suyunu bibs kauçuk uçlu biberon dışında içmiyor isterseniz bir deneyin ücreti biraz pahalı ama işe yararmı bilemedim 🙏🏻