Ben 6aylıkken bailadım 3.haftanın içindeyim sabah öğle akşam gece emziriyorum günde 2 öğün kaşık mama veriyor babaannesi meyveler ile karıştırıp biberon ağzına sürmez ama kaşığa ağzını açıyor eğer onuda yapmasaydı çalışamazdım sağdığımda ona o kadar yetecek sütüm de gelmiyor çünkü kaşık olayını oyunlarla falan çözmeye çalışın eğer yine açmazsa mecbur değilseniz biraz daha bekleyin bence