emineea benim kızım da 43 günlük, kırkı çıktıktan sonra tırnaklarını kesip eldivenlerini çıkardım elleri hep soğuktur ayakları da başından beri öyleydi zaten . Kim görse elinin soğuk olduğunu ay bu çocuk üşüyor diyor ama yok öyle bir şey aslında sırtı ve göğsü gayet yeterli ısı da kızımın ve bebeklerde de üşümesi sırt ve göğüsten anlaşılır sende oraları kontrol et canım ısı iyiyse oralarda üşümüyordur 👍🏻💜