Gulcan90 evt haklısınız ama stres sütü hemen keser hiç iyi birşey değildir arada sütün kesilmesi normal dır benimde sütüm bebeğik 1 aylıkken kesildi 10 15 gün sütüm yoktu ama pes etmedim emzirdim ve sütum eskisi gibi gelmeye devam etti tabi hala arda oluyo öyle sizde şık sık emzirin inşallah gelir