misra_sena Merhaba doktorum gece beslenmesini kes dedi ama bebeğim uyanınca çok ağlıyor ağlamaktan su bile içemiyor öğünü suyla geçiştiremiyorum öneriniz var mı doktorum Baybay damla önerdi ama yorumlarda sık uyanmaya çare olmadığı yazıyor
Aleynaslan96 misra_sena benim bebeğimde 8.5 aylık doktora geceleri çok sık uyanıyor emmek istiyor nasıl kesebilirim dedim doktor emmeyi kesme ama her uyandığında acıktığı için uyanmıyor uykuya tekrar dönmesi için başka şekilde destekle gece emzirme bebek içinde anne içinde iyi. anne için bir sonraki güne süt üretme konusunda yardımcı oluyor dedi
Tuuggccee misra_sena bızde dokuz aylıgız aynı sekılde banada doktorum gece emzırme emzıkle veya suyla gecstr dedı zaten bır yada ıkı kere anca emıyor sık kalkmıyor benmkı memeye kalkıyor sadece emzklede ancw yarm saat bı saat gecstrebloyorım ıllakı emıyor yanı ama sen rahat edersın genede sana kalms dedı her uyandgnda ılla acıkmstr dıye kalkmıyordur alıskanlık yapmasın snra zor olur dedi
Aleynaslan96 Benim bebeğim memeye çok düşkün gündüz de gece de sürekli emmek istiyor doktorun dediği gibi denedim her uyandığın da emzirmeyip pış pış ladım salladım ama meme istiyor ve ağlıyor emziği veriyorum o sırada tutuyor ama uykuya dalamıyorum
mom-1 Doktorunuz gece beslenmesini neden kestirdi? Benim bebegim de 9 aylık bende gece beslenmesini kestim dogru mu yapmısım yanlıs mı o açıdan sordum