Merhaba arkadaşlar kızım 6 aylık bu zamana kadar hep sma comfort kullandık. Fakat artık getir ve e bebekte yok bir tek orada uygun fiyata alabiliyorduk. Burada biri yazmış artik comfort uretmeyecekler diye doğru mu bilmiyorum. Şimdi sma optipro yeni geliştirilmiş şekilde farklı çıkartmışlar sarı kapaklı kullanan var mı acaba gönül isterdi ki comfort da devam etmek fakat fiyatlar inanilmaz artık yardimci olur musunuz