657 setrms var, polo mood var ya orda da gerçekten güzel takımlar çıkıyor çok aşırı kaliteli değil ama giyilmeyecrk değil ben alışveriş yapıyorum ordan, ezbercilerin orda ki sırada güzel yerler var eşarpçılar var yolunda, buruç var güzel kalite kıyafetleri var. Rus pazarında da güzel tunikler var yaaaani yeri bilmek lazım 😁😁