atlasd
Kaç haftalık doğdu? Bir de direk doktoru size söyledi mi sarılık yüksek çıktı falan diye? Korkma bir şey olmaz Allahın izniyle. Bak onun sana şu an çok ihtiyacı var senin de ona şu an çok ihtiyacı var o yüzden moralini yüksek tutmalısın ki birbirinize destek olun sütün gelsin. Bende çok korkuyorum seni çok iyi anlıyorum ağlamak istiyorum bebeğimi yanımda istiyorum ama hep onu kucağıma alacağımı hayal edip kendimi motive ediyorum. Her şey güzel olacak insallah