AbEsMu130125 yegenım gözümün önüne geldi ablam o yüzden tek çocukta kaldı ikinciyi yapmaya korkar oldu oğlu suan 11 yaşında 😬 evde hep iki kişi oluyorduk sürekli sallardık salalayınca sıkıntı yok bıraktığımız an kıyamet kopuyordu. 5 aylık olana kadar böyle devam etti yaz günü camlar açık olduğundan mahaledekıler gün içerisinde gelip bebegı soruyordu yine sabaha kadar ağladı niye böyle dıye ve bütün doktorlara da gitmişti. O zamanlar kolik molik diye bişey yoktu şimdi kolik bebek dıyorlar onları sakinleştirecek bir çok şey var yputubedan bakmanızı isterim. Ama ablam 4.5 aylıkken bı doktora gıtmıştı muayene ederken orta kulak iltihabı olduğunu söyledi ilaç tedavisi uyguladı ondan sonra çocuk melek oldu hiç yormadı ablamı. Kulagına baktırın, nurse harveys damlayı onerırım benim kızım da 2 aya kadar ağzımıza etti doktorlar daha küçük damla olmaz olmaz dedi en son özeldeki doktora çıkıştım gaz sancısı var masaj yapsam da geçmiyor dedim bıo gaiayı onerdı hiçbir etkisi olmayınca nurse harveys de bitkisel diye onu söyledi ablam oğluna da onu kullanmıştı bizde o yaradı çok şükür hattta 1 şişeyi bile bitirmemiştim baktım gazı yoluna girdi kullanmayı bırakmıştım.