Merhaba, uyku eğitimi veriyorum bebeğime. Şuan 6 ay 18 günlük.
Haliyle emziği benim vermem gerekiyor uyku aralarında ve bu desteksiz uyku tanımına uymuyor.
Merak ettiğim soru, ay ilerledikçe emzikleri kendileri bulup ağzına götürebiliyor mu bebekler?
Yoksa yine siz mi uyanmak zorunda kalıyorsunuz. Eğer öyleyse emziği de yol yakınken birakmayi düşünüyorum. Emzirme desteği zaten kalktı, rüya öğünü yapıyorum. Bu emzik meselesini de kafamda halletmek ve gece defalarca kez kalkıp emzik verecek miyim zamanla, merak ediyorum.