Mesela benim çocuğumun otoimmun hastalığı var, bunlar otu b.ku sürüp içirip iyileştirirken! ,biz basit bir soğuk algınlığını bile ×2 geçiriyoruz. Konu aşı da değil sorun hasta çocuğu parka getirmek. Bir de geviş getirir gibi aşılıysa çocuğunuz niye korkuyorsunuz diyorlar. Aile boyu lama gibi öksürüp tıksırıp ciğerini parka bırakacak dercede hasta olmalarına rağmen evinde oturamayanlar da dahil içimden çok güzel saydiriyorum. Belki aşısızlıktan değil ama kul hakkından burunları b.ktan kurtulmayacak , bencil ….. Neyse kamu spotu hasta çocuklarınızı ve kendinizi çocuklardan ve topluluktan uzak tutunuz!🙄