-sevimlipolyanna- Arkadaşlar bebeğimiz 4 ay 18 günlük bugün bi baktım dişi hafiften çıkmış keskin bir şekilde. Ateş yok ama huysuzluk ve ağlama var kucaktan inmek istemiyor bunun dişle alakası var mı. Daha çok erken gibi o diş tamamen çıkana kadar bizi nasıl bi süreç bekliyor tavsiyeleriniz nelerdir?
gunes0312 -sevimlipolyanna- bilgim yok üstte kalsın bende bekleyim burda. Bebeğim 3 ay 24 günlük aşırı aşırı salya bizde de var ve dediğiniz gibi ağlama hali kucaktan inmeme kucakta bile ağlama sizinde öyle mi olmuştu
seizetheday -sevimlipolyanna- diş çıktıktan sonra değil çıkmadan sorun olur ucu çıkmışsa zaten herhangi Bi belirti olmaz maşallah demek kolay çıkarmış
uykucukedi -sevimlipolyanna- YouTube de doktor Osman Gönülal var o bütün süreçler hakinda videolar çekip paylaşıyor ve çok anlaşılır şekilde isterseniz bir videolarına bakın
-sevimlipolyanna- gunes0312 Hemde nasıl salya akıtıyordu. Önlüklerini kıyafetini ıslatacak kadar. Eller sürekli ağızda. Sürekli emmek istiyor. Şimdi bi de huysuzluk başladı
gunes0312 -sevimlipolyanna- ayy aynısı 2 gündür öyle eller ağızda emiyor önlük dayanmıyor artık salyalarına bir huysuz ki üstüne
fatmasel0911 Benim bebeğimde tam 4 ay 18 günlük ve son bir haftadır aşırı huysuz hep bir ağlama, kucak isteme, mızmızlanma ,eller ağızdan çıkmıyo diş mi diye şüphelenip bakıyorum ağzına ama şu an görünürde bir şey yok 🤷🏻♀️