Canım biz anne olarak evhamlanıyoruz ama bence bir alakası yok. Çünkü sadece bir sebepten böyle bir şey düşünmek olmaz.
Bilinç kaybı
Aniden yere yığılma
Nöbet anında vücudun kaskatı kesilmesi
Diş kenetlenmesi
Çevrede olanlara tepki verememe
Dejavuya kapılmak (daha önce o anı yaşamış gibi hissetmek)
Olağandışı koku ve tat halüsinasyonları
Kontrol edilemeyen sarsılma ve titremeler
Kol ve bacaklarda karıncalanma
Başın ritmik olarak sallanması
Ani ve hızlı göz kırpmaları
Bir noktaya dalıp, boş boş bakma
Ağızdan köpük gelmesi
Dili ısırma
Hızlı kalp atışı ve nefes alma
El ovuşturmak, dudak şapırdatmak
Şiddetli epilepsi krizlerinde ağızdan köpük gelmesi, diş kenetlemesi, dilin ısırılması da görülür. Tabi genel belirtiler bunlar,bu maddeler yetişkinler içinde geçerli
Gibi gibi bir çok şekilde oluyor. İçini ferah tut. Biz en ufak bir şeyden yok otizm mi yok epilepsi mi diyoruz. Bunlar bebek ve her ay her yaş onlara yeni bir şey kazandırıyor. Her hareketine pür dikkat kesilip şöyle mi böyle mi dersek bize de bir şey kalmaz ❤️