merty1 gaz masajı ve ayak hareketleri öneririm. Bir kolik kız büyüttüm ve şuanda bir gazlı oğlan büyütmeye çalışıyorum kullanmadığım damla ve şurup markası kalmadı ve en sonunda gaz damalalarının daha çok ıkındırdığını keşfettim ve tamamen masaj ve ayak hareketlerine yöneldim. Bebeğim bunlardan sonra daha mutlu,huzurlu ve ıkınmıyor. Ama illa damla derseniz de mommys bilss derim. Hem içeriği temiz hemde etkili. Birde gaz damlalarını bırakınca farkettim ki devletin verdiği d vitamini de gaz yapıyordu. Doktoruna danıştım ve doğruladı bazı bebeklerde gaz yapabiliyor içeriği de iyi değil dedi ve d vitaminini değiştirdi.