Gakkoyenge Buzluktan çıkan sütleri bebeğim içmiyor tadına baktım cidden çok kötü tarihi yeniydi kokusuda ağır öneriniz var mı ?
etuerk Gakkoyenge buzluğa direk mi attınız? O zaman tadı değişiyor. Önce üstte soğutup sonra buzluğa atmanız gerek. O zaman tadı aynı gibi
Mommybabyy Gakkoyenge emzirme danışanı kaynatmaya yakın ısıtabilirsin demişti, moleküller ayrıldığından öyle oluyor demişti canım