Bebeğim sariliktan dolayı kuvezee 5. Gün bugün zaten sagdigimdan dolayı yaraydi gogsum biraz krem sürüyorum ama sürekli sağım yapmak zorunda oldugumdan da iyilesmiyor tam olarak. Bugün göğüs ucum iyice aşınmış 2. Göğsüme gectigimde sütun pembelestigini gördüm sonra cektigimde hep kan aktığını gördüm şimdi sütüm briaz pembemsi ama döksem mi yoksa bebeğe vermeli miyim bilemedim zaten çok çıkmıyor sütüm verilir mi bu şekilde dokeyim mi?