happyymotheroftwo benim gece rutinim duş masaj süt kucakta hafif salınarak pışpışlama onun dışında gece kalktığında yine herhangi bir konuşma olmadan altını alırım sütünü içirir yatırırım geceleri oda mutlaka çok hafif loş ışıklı olur gündüzleriyse uyandığında şarkı söyleyerek alırım yataktan camdan dışarı baktırırım evi dolaşırız altını alır sütünü içirir oyun matına koyarım her uyanmasında farklı bir aktivite teklif ediyorum biraz oyalanır sonra aydınlığı çok kapatmadan sadece gözünü ışıktan koruyacak şekilde yatırırım bu şekilde 1-2 saat uyur gündüz uykusunu çok sorun etmiyorum ne kadar uyumak isterse ama sizinki gibi 15-20 dk sonra uyanıyorsa muhtemelen gazına ağlıyordur hiç dokunmam birkaç dakika uğraşıp yapıyor sonra tekrar uykuya dalıyor eğer çok ağlarsa kucağıma alıp sakinleştirip tekrar uyutuyorum