Hemen hemen her mamayı kullandım sanırım. Hipp bebeğim çok sevdi ama kabız yapmıştı ve sanırım doymuyordu tam doyuruculuğu olduğunu düşünmüyorum. Kanlı şekilde kaka yapmaya başlayınca bıraktım. Benim en iyi bulduğum mama sma comfort. Kilo aldırması çok iyi. Zor bulunuyor eczaneden getirmek zorunda kalıyordum. Mama bizde kusma yapıyordu kusuyordu onu o yüzden bırakmak zorunda kaldım sevmedi birde. Ama bebeğim 2300 doğdu ve onunla kilo aldı aylık 1200 gram alıyorduk. Şimdi mama reddi var bizde geri başlamayı düşünüyorum diğer mamalar da kilo alımımız olmadı çünkü. Çok uzun yazdım biliyorum 😂