klbk56 Kızlar trençkot almak istiyorum bayramda felan da giyerim tesetulrliyum dış bı kıyafete ihtiyacim var ama havalar da ısınıyor gibi bilemedim alsam mı
asrinhatasi klbk56 bence trençkot havası yeni geliyor tabi hangi şehirdesiniz bilmiyorum ama. İç bölge ya da karadenizdeyseniz Mayısın sonuna kadar giyilebilir bence
Aptalllarsizi klbk56 ben hala giyiyorum yaşadığınız şehrin havasına bağlı bence hava durumunu takip edin ama tabi gene alın bulundurun dolapta