mirbo
Ben mağazadan aldım hep penye pamuklu takımlar alırdım 3 aylık ama 9-12 aylık alıyordum yıkayınca çektiği için tam oluyordu. Klasik takım aldım çocuk içinde kayboldu beden konusundada bir türlü tutturamıyorum ya küçük oluyor ya büyük siz nasıl bedenini öğreniyorsunuz çocuğunuzun