5 yıldır bebek sahibi olmak istiyorduk sonunda tüp bebekle birlikte çok şükür ikiz bebeklere sahip oldum. Bugün kaset test yaptım ve silik çizgi çıktı. Şaşkınım çünkü ben bu 5 yıl içinde bebek sahibi olmak için herşeyi yaptım denemediğim şey kalmadı. Şimdi adet tarihimi bile tutmuyorken böyle bir şeyin başıma gelmesi beklenmedik nasıl düşüneceğimi dahi bilmiyorum . 🤷♀️