Kızlar atın 4 martta da spiral taktırdım ve spiralden hafta 2 hafta sonra ara ara lekenme oluyor ama her gün geliyor ama adet değilim . Daha günüme var ve bu yüzden oruç tutmakta tereddüt ediyorum sizce tutmalımıyım tutmamalımıyım bilgisi olan yardımcı olabilir mi