gunesege biz burda başvuru yaptık doğum param yattı 300 lira ama süt param yatmadı hastaneden cikarken mamada kullanioduk sütüm inmedigi için onu hastane yattigim kata cikip duzeltmem fln gerekiyormus benimde ona fırsatım olmuyor o yüzden almadık bide belediyeden hoşgeldin bebek için eşyaları aldik