Böyle bir salgına yakalanan var mı? Kendim için söylüyorum resmen iyileşmek bilmiyor onca ilaca seruma rağmen çok tuhaf aynı korona belirtileri var. Bir iyi oluyorum bir saat sonra ağır korona gibi öksürük krizi nefes darlığı baş ağrısı çekiyorum yaklaşık 2 hafta oldu, bebeğime geçireceğim diye çok korkuyorum alerjik ve antibiyotik ilaçlar alerji yapıyor kullanamıyoruz ona iyileşmesi çok zor oluyor yavrumun, inşallah ona bulaştırmam. Asla iyileşemedim bir türlü. Var mı başına gelen 🥺