helinsmomm ya aynı benim bebeğim de öyleydi o ay kendine kendine oyalanır ben işimi hallederdim sonra onun uykusu gelir yatırırdım özlerdim resmen dediğiniz gibi onu odada bırakınca tek içim rahat etmezdi ama onun keyfi yerindeydi yani aynısı anlattığınızın ama sonra 8 . Ay yanlış hatırlamıyorsam bi ayrılık kaygısı başladı odadan çıktığım an ağlıyor çığlık atıyordu her odaya kucağım da götürüyordum emeklemesi kalkması 1 yaşını buldu o zamana kadar hep öyle idare ettim şimdi emekleyip ya da tutunarak kalkıp nereye gitsem peşime geliyor da ağlamıyor odadan çıkınca yani demem o ki tadını çıkar hiç üzülme 😂