mervezengi Merhaba kızlar bebeğim 6 aylık daha erken biliyorum ama bazen böyle kaslarına yük vermeden tabi, bebeğimi ayakta tutuyorum yürüyormuş gibi. Parmak uçlarına basıyor ayağı ya buluyor falan. Bir sorun demek midir acaba yoksa daha erken diye midir