1bebegimiz kızım tam 2 yaşında ekran görmedi. Aslında bunun kolaylığı zorluğu tamamen sizin beklentinize bağlı, elbette ekransız çocuk büyütmek zor. Ama bi şekilde alışıyorsunuz . Önce biz zorluğunu çekiyoruz ama sonra kat ve kat karşılığını alıyoruz.
Ben de ilk tv açılmayacak telefon gösterilmeyecek dediğimde annem babam kardeşlerim ne olacak ki dediler. Özellikle annem şu da izledi bi şey olmadı vs diyordu. Ama ben hep nettim ve bebeğime annem bakarken de tv açamıyordu, bi süre sonra kendi de bana hak verdi şimdi kızımdaki gelişimleri beraber farkediyoruz. Mesela ben kızımın çok zeki vs olduğunu düşünmüyorum ama yaşıtlsrından ileride çünkü ekran görmedi , hep kitaplarla iç içeydi. 20 aylıkken tuvaleti öğrendi, sütten kestim 21 ay civarı tek sefer ağlatmadım ,hepsini anlatarak süreci ilerlettim. Şuan görenler şaşırıyor konuşmasına verdiği tepkilere, bunların hepsini ekransızlığa bağlıyorum. Gün içinde ben iş yaparım o kendi kendine oynar , ya da beraber yaparız, öyle oyalanın diye telefona vermeye gerek kalmıyor alışmadıpı için.
Sizin tavrınız da net olursa emin olun ilerde çok daha rahat edersiniz.