terazikadini Oğluma pipetli suluk alıcam ama hangi ürünü alacağımı bilemedim philips avent mi yoksa munchkin mi sizce ya da önereceğiniz ml yüksek iyi marka varsa o da olur
Buket57 terazikadini benim kızım 1 ay sonra 1 yaşına giricek,munchkin suluk kullanıyoruz iki tane var birisi su için birisi içecekleri için 🥰 çok seviyor bende memnunum tavsiye ederim uzun süredir kullanıyoruz.
efelinamoms terazikadini Ben oğluma 9 aylıktan itibaren munchkin kullanıyorum çok çok memnunum sadece artık dişlerinin hepsi çıktığı için vakum yerini patlattı bu yüzden su damlatıyor patlatmasaydı daha kullanırdım uzun süre şuan 21 aylık halada kullanıyoruz
terazikadini defnevedoruk teşekkür ederim peki 1 şişe yetiyormu günlük su ihtiyacını karşılıyormu ben philips avent 200ml olanı kullanıyordum ağızını yırttı oğlum ısırdı hep bi şişe bitiyordu akşama doğru tekrar doldurup yarısınıda içiyordu o sulukla munchkin yeterli gelirmi acaba
terazikadini efelinamoms pipet kısmı sıkıntı ya munchkinde yedek satılıyorda philipste satılmıyor malesef aslında munchkin alsam pipeti zarar görse değişebilirim de yani bu açıdan mantıklı
defnevedoruk terazikadini ohoo inanin sabahtan aksama kadar kac kere dolduruyorum, eline veriyorum tamamen doldurup hepsini iciyor tekrar yeniliyorum, bizde aventin kucuk olanini kullaniyorduk ayni sekilde ucunu kopardi ama bu sulukta yasamadik hic