hasretsisman2201 aman diyeyim egzama hakkında bilgim yoktu hiç, zavallı çocuk gözümün önünde sadece nemlendirici sürmek yüzünden her yeri egzama doldu. Doktor dedi çünkü sadece nemlendir dedi. Diyete soktu. Tüm vücut kötü olunca alerji doktoruna gittik. Kortizonlu yazdı ama o da çocuğun cildini eski haline çevirmedi. 3 tane nemlendirici denedim ama yine de yavrumun cildi pütürlü. Ellerinin üstü, boğum yerleri, bacakları kolları.. başka pamuk ciltli bebekleri gördükçe içim kan ağlıyor, yazık oldu anlayacağınız. O yüzden ne kadar erken kortizon kullanıp temizlerseniz o kadar iyi, ama devamında da güzel nemlendirmek ve yine oluşmaması için diyet terlemekten kaçınma vs ne varsa yapmalısınız..