dilara2387 Kızlar bebeğim 2 buçuk aylık ve balgamlı şekilde kusuyor normal mi ? Hatta peşinden hıçkırık tutuyor
EypMom dilara2387 6 aylığız doğduğundan beri balgamlı kusuyo üst gazı çıktıktan sonra da hava yutuyor sanırım hıçkırıyo
arasardaannesi dilara2387 balgamlı dedıgınız sindirilmiş halde kusması mı acaba. mıdelerı büyüdüğü için sık sık hıckırık tutuo bebeklerı