Uras_2024 merhaba Allah sağlıkla kucağınıza almayi nasip etsin.
Benim 2,5cm myomum vardı. Gebelik sonunda 7,5cm olmuştu.suyum erken geldi sancım olmadı sezaryene alındım . Doktor sezaryenle myomu da aldı.
Normalde sezaryen sırasında myom ameliyati çok tercih edilen bir şey değilmiş rahime çok kan gittiği için. Benim doktorum myomum çıkıntı duracağı için biraz uğraşsa da aldı sagolsun. İnsalaah uygun bir doktor bulursunuz .