EypMom annedeki gaz bebeğe geçmez diyor. Eğer bebeğin o yiyeceğe karşı gaz yapma eğilimi varsa gazlı olur bebek zaten diyor. Ben her gün tahin yiyorum, eser miktarda da değil. Bebeğime gaz yapmıyor mesela. Yediğimden içtiğimden kısmam, gazımda bebeğime geçmiyor açıkçası. Demek ki sizin bebeğinize tahin gaz yapıyor. Sizde ki gaz bebeğinize süt yoluyla geçmezi destekliyor doktor bey.