yeniannee3209 Kızlar merak ediyorum çilleri olupta kremle vs geçirebilen oldu mu acaba ya da güZellik merkezlerindeki cihazlar işe yarıyor mu
bomgomy yeniannee3209 ayy çiliniz var ve gecirmek mi istıyorsunuzzz , çok güzel bir cilt çilli ciltt yaa hamileyken bile yüzümün çillenmesini bekledim ama olmadıı bence dokunmayın 🌸
ahsengunesveannesi yeniannee3209 benim de çillerim var ben sinozun kremini kullanmıştım biraz fark etmişti ama sonradan bırakınca geri çıktılar 😁 güneş kremi yaz kış sürün.Cihazlar hakkında da bilgim yok olan varsa beklemedeyim bende ☺️☺️
ahsengunesveannesi bomgomy bende hamileyken çillerime çil eklendi sanki sacimla silmeme rağmen ☺️ cilliler çillerini beğenmez, çilli olmayanlar da çilleri çok sever bu bir gerçek sanırım ☺️
yeniannee3209 bomgomy yaa çoğu kişi öyle diyor ama maalesef benim için hiç güzel birşey değil sürekli kapansın diye fondöten sürmekten cildim mahvoldu bir çözüm arıyorum o yüzden 🥲😍❤️
yeniannee3209 ahsengunesveannesi ahsengunesveannesi yaa demekki o kremde tam etki etmiyor inşallah çözümünğ bilen birileri çıkar 😂❤️😍
yeniannee3209 ahsengunesveannesi gerçekten öyle bencede her gören ne güzel çillerin var keşke benimde olsa diyor halbuki ben kurtulmak için can atıyorum 😄❣️
ahsengunesveannesi yeniannee3209 bana da çok diyen oldu, yakışıyor diyen var bı ben yakıştıramıyorum 😁🌸